vrijdag 11 april 2008

Ik kots op de 360

Het is zover! Ik heb het punt bereikt waarop ik genoeg heb van mijn Xbox 360. Al heel lang heb ik kleine problemen als een disclade die niet goed opengaat en veel disc-read-errors, maar vandaag werd er een savegame verneukt door zo'n DRE. Hierdoor is mijn Simpsons savegame niet meer bruikbaar, 5 uur, 31%, allemaal weg. Om WOEST van te worden.

Het is ook niet dat dit nu een uniek gebeuren is, bijna iedereen die ik ken en een 360 heeft/had heeft er problemen mee gehad. Vroeg of laat gaan ze allemaal een keer kapot. Maar wat doe je er aan? Je kunt 'm ter reparatie opsturen, vaak krijg je dan een refurbished 360 terug die net zo slecht is. Je kunt een nieuwe kopen, maar dan spek je Microsoft en beloon je ze eigenlijk voor kuthardware. Je kunt overstappen op de PS3, maar dan mis je Xbox Live en veel toffe games. Dus tja, ik weet het ook niet...

Voorlopig leg ik The Simpsons Game maar gewoon aan de kant en ga vol goede moed andere games spelen; Rainbow Six Vegas 2, Lost Odyssey, GTAIV, etc. Maar oh wee als het weer gebeurt, dan heeft degene die ik aan de lijn krijg bij het servicecenter een kutdag.