woensdag 12 maart 2008

Op naar de 30!

Daar zit je dan, 's ochtends om 10 uur met een verse Senseo koffie die eigenlijk te smerig is om op te drinken (hup Chocomel, breng een nieuwe padhouder uit voor de New Generation apparaten!). Het is de dag na mijn 26e verjaardag en het is tijd voor een korte zelfreflectie; wat heb ik bereikt, hoe staat het met bepaalde relaties en wat zijn mijn plannen voor de komende jaren?

[Insert gebrabbel van een seniele ouwe man]

Zo, ik hoop dat het allemaal niet te langdradig was voor jullie en dat jullie je een beetje kunnen vinden in mijn kijk op afstuderen, vriendschappen en relaties. Het schrijven van de tekst was voor mij in ieder geval best verhelderend en ik weet wat me te doen staat!

Ik ga echter eerst beginnen met het archiveren van mijn gamescollectie!

*proost

Op nog een fantastisch levensjaar!